LINAVOS prezidentas Erlandas Mikėnas kartu su Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) vadovais atvėrė socialinės apsaugos, finansų bei ekonomikos ir inovacijų ministrų kabinetų duris. Pastarosiomis dienomis vykusiuose susitikimuose su ministrais vežėjų interesams atstovavo ne tik asociacijos vadovybė, bet ir LPK vadovas Robertas Dargis bei vykdantysis direktorius  Ričardas Sartatavičius.

Pasinaudodamas savo asmeniniais ir visuomeniniais ryšiais, būdamas Lietuvos pramonininkų konfederacijos viceprezidentu, E.Mikėnas organizavo atvirus, tiesioginius pokalbius su ministrais. Susitikimų tikslas ir pagrindinė tema buvo vairuotojų atlyginimų reguliavimas. Ateinantį pirmadienį Trišalės tarybos posėdyje dar kartą bus svarstomas vyriausybės nutarimo projektas, kuriame ketinama įtvirtinti didesnį minimalų transporto priemonių vairuotojų atlyginimą. Vietoje dabar mokamų 1,3 minimalių  atlyginimų jis didinamas iki 2. Vežėjų verslo poziciją nedidinti minimalaus atlyginimo palaikė Lietuvos pramonininkų konfederacijos vadovai, ministrams ir viceministrams buvo pateikti faktai, kaip atlyginimų, o tuo pačiu ir mokestinės naštos didinimas paveiks verslą. Pateikti ekonomiškai pagrįsti argumentai, siekiant įtikinti, jog atlyginimų ir mokesčių kėlimas turės neigiamas pasekmes ne tik šio verslo atstovams, bet ir Lietuvos ekonomikai.

Lyginant ES šalių transporto verslo indėlį į biudžetą Lietuva yra pirmoji. Kelių transporto paslaugų dalis bendroje šalies paslaugų eksporto struktūroje siekia beveik 30 proc.  Kaštų, susijusių su darbo užmokesčiu, didinimas ženkliai pablogins Lietuvos vežėjų konkurencingumą ES. Vairuotojų atlyginimai šalyse, kurios yra pagrindiniai mūsų konkurentai – Lenkijoje, turinčioje per 220 tūkst. vilkikų, Rumunijoje turinčioje  180 tūkst. vilkikų, net nesiekia tos minimalios sumos, kurią šiandien gauna vairuotojai Lietuvoje. 

„Finansų bei ekonomikos ir inovacijų ministrų požiūris nuteikia optimistiškai. Jie supranta mūsų poziciją. Asociacija ir toliau palaikys dialogą su socialiniais partneriais. Tačiau LINAVA, vienijanti tik dalį vežėjų, negali sudarinėti sutarčių visos transporto verslo šakos  vardu. Kaip tik dėl to Lietuvos pramonininkų asociacijos parama yra labai svarbi”, – apibendindamas susitikimus su ministrais sakė E. Mikėnas.